Fortsættelse

10/10/2011

Fortsættelse

Det at blogge kommer ikke af selv, det kan jeg allerede nu fornemme.


Med risiko for at det virker lidt kedeligt, fortsætter jeg med at vise nogle af mine modeller.
Jeg lover, at jeg senere nok skal komme med lidt mere spændende indlæg.



Model Margrethe er en tunika strikket oppefra og ned. Mønsteret er lavet således, der kommer vidde i skørtet. Garnkvaliteten er en blanding af uld og bomuld med en løbelængde på 700 m/100 g.
Model Susanne er et tørklæde, der består af små glatstrikkede firkanter i 2 forskellige størrelser, strikket og montereret efter samme princip som model Kvadrat. Kan strikkes i flere kvaliteter med en løbelængde på 700 m/100 g.

4 kommentarer:

Klokken 10. oktober 2011 kl. 05.29 , Blogger Mette Glerup sagde ...

Nyt at se dig her!
Velkommen i Blogland, Ellen :o).
Glæder mig til at følge med...

 
Klokken 10. oktober 2011 kl. 05.47 , Blogger Ellen Holm sagde ...

Tusind tak Mette.
Det er et spændende projekt, jeg har kastet mig ud i og jeg er ærlig talt lidt nervøs.
Bloggens udseende skal strammes noget op, men det må komme lidt efter lidt

 
Klokken 10. oktober 2011 kl. 06.55 , Blogger Jane sagde ...

Velkommen til blogland :-)
Jeg glæder mig meget til at følge med i dine kreationer. Jeg har selv en model Susanne på pindene lige nu :-)

 
Klokken 3. november 2011 kl. 14.17 , Blogger Lavendel sagde ...

Skal ikke være nervøs---her er flinke mennesker, du vil blive overrasket på den gode måde!

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start