Veloverstået uldfestival

5/14/2012

Veloverstået uldfestival

Jeg er nu ved at være færdig med at pakke ud efter en forrygende weekend i Saltum

Tusind tak for jeres gode forslag til præsentation af mine modeller. Valget faldt på tørresnorsmodellen, som Karin var så sød at forslå.
Det var faktisk en god idé, da der ikke var så megen plads at gøre godt med, og det var nemt at tage modeller ned, når nogen gerne ville prøve.




Jeg er helt overvældet over så mange, der valgte at kikke forbi min stand og lod sig friste til at købe en opskrift. Hvis alle får strikket efter, de opskrifter de købte, vil der efterhånden være mange Karla'er i gadebilledet. Det er jeg selvfølgelig både beæret og stolt over.
I det hele taget blev mine opskrifter godt modtaget og positivt kommenteret. Men noget andet, der også blev lagt mærke til, var mine elskede United Nude sko, som flere kommenterede. Trods hælens højde, er det de mest fantastiske sko at have på, og jeg tror bestemt ikke, det var deres skyld, at jeg var lidt træt i benene søndag aften.




7 kommentarer:

Klokken 14. maj 2012 kl. 04.48 , Blogger Kirsten Amstrup sagde ...

Tillykke med et flot salg og en god weekend for ikke at sige rigtig smukke sko.

 
Klokken 14. maj 2012 kl. 09.44 , Blogger MonicaKrista sagde ...

Hejsa
det var da rigtig dejligt med det gode resultat for dig, og jeg høre at vejret var ok, så hvad mere kan man ønske sig

 
Klokken 14. maj 2012 kl. 10.01 , Blogger Gitte K sagde ...

Dine modeller gjore sig rigtig godt på tørresnoren. Jeg tror vi kommer til at se mange Karlaer i den næstetid, måske godt hjulpet på vej af dem som stod i garngaragens bod, de havde alle en variant a karlaen på lod jeg mærke til.

 
Klokken 14. maj 2012 kl. 21.41 , Blogger Frujensensunikum sagde ...

Tørresnore konceptet er rigtig godt.

Dine lækre sko kan jeg slet ikke tå for......skyndte mig at google mærket .....mit spørgsmål er så bare kan de kun købes over nettet er der ingen fysiske forhandlere hvor man kan prøve dem på.....??
Kh
Jane

 
Klokken 14. maj 2012 kl. 22.39 , Blogger Ellen Holm sagde ...

Mine sko er købt hos Keiser Sko i Aalborg. Normalt bruger jeg str. 39, men skoene er åbenbart lidt store i størrelsen, for str. 38 passer perfekt

 
Klokken 15. maj 2012 kl. 00.10 , Blogger Tine sagde ...

Ærgerligt at jeg ikke fandt dig!
Ville ellers gerne have hilst på.
Tillykke med at det gik så godt :-)

 
Klokken 15. maj 2012 kl. 11.05 , Blogger Randi sagde ...

Det er en rigtig god idé med tørresnoren. Det ser bare så hyggeligt ud :O)

Kh Randi ♥

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start