Beriget

1/03/2012

Beriget

Selvom der ikker er så meget nyt rent strikkemæssigt, vil jeg alligevel vise et lille smugkig til min seneste model.

Hendes Verden vil i løbet af foråret bringe denne vest, strikket oppefra og ned i en kombination af hulmønster og vrangmasker.


Denne blog handler som bekendt primært om strik og andre kreative ting, men jeg vil alligevel gerne vise, hvilke fine ting min kære familie har beriget mig med her i julen.



Margrethe, min yngste datter på 10, har foræret mig dette lille maleri med teksten "Du skal ikke kigge op på dine drømme og vente på de falder ned, du skal selv op og fange dem"




Amalie kender min hang til lækre brugsting, og har derfor købt denne café latte kop hos Bruuns Keramik. Koppen er selvfølgelig i min yndlingsfarve limegrøn, og bærer teksten "A pefect day"




Dette forsølvede tempelblad fik jeg af Torben. Han har købt smykket hos min favoritleverandør af den slags Fredberg.dk. Der har han tidligere købt bl.a. en muslingeskal med en lille fin kant af sølv. Muslingeskallerne er fundet på stranden omkring Ertebølle, herefter bliver de forarbejdet, og kan enten fåes som helt forsølvede eller med en lille kant af sølv.


6 kommentarer:

Klokken 3. januar 2012 kl. 03.46 , Blogger Kirsten Amstrup sagde ...

Det er fine sager - både vest og gaver. Tillykke med det hele.

 
Klokken 3. januar 2012 kl. 09.43 , Blogger Tine sagde ...

Sikke da nogle dejlige julegaver!
Kan godt forstå du er glad for dem.

Den vest ser spændende ud.
Jeg glæder mig til at se den :-)

 
Klokken 3. januar 2012 kl. 11.37 , Blogger Uldbegavet sagde ...

Dejlige gaver du har fået og modellen til hendes verden ser ud til at blive smuk. Glæder mig allerede til at se den.

 
Klokken 3. januar 2012 kl. 13.26 , Blogger dqpage sagde ...

Det er nogle gode gaver du har fået ..
og hvor er det dog smukt og unikt det blad-smykke.
mvh Mona

 
Klokken 7. januar 2012 kl. 09.09 , Blogger Ulla Røjkjær sagde ...

Jeg elsker strik topdown...

 
Klokken 16. januar 2012 kl. 06.58 , Blogger Liselotte sagde ...

glæder mig til vesten strikket fra oven - det er altid en succes her på matriklen - at man kan prøve efterhånden . .

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start