Nyt til Hendes Verden

1/16/2012

Nyt til Hendes Verden

Så er jeg igang med næste opgave for Hendes Verden. Denne gang er det et tørklæde/sjal, som består af små strikkede firkanter i hulmønster.


Tørklædet vil sandsynligvis blive vist i løbet af foråret.

I uge 9 har jeg et dobbeltstrikket tørklæde i bladet. Dette tørklæde består af 12 forskellige farver, og for ikke at skulle købe alt for meget garn, kan man købe tørklædet som strikkekit hos Hønsestrik, som også har filial hos Frøkner og Fruer i Aalborg.

Jeg vil forsøge at holde jer orienteret om, hvornår jeg har noget i Hendes Verden, hvis nogle skulle være interesserede.

Er der nogle, der har gode ideer eller ønsker til kommende modeller, vil jeg blive meget glad for en tilbagemelding. Det er altid rart at høre, hvad strikkere forventer af nye opskrifter.

6 kommentarer:

Klokken 16. januar 2012 kl. 04.35 , Blogger Uldbegavet sagde ...

Godt jeg holder Hendes Verden, så kan jeg altid se, hvad du har med.
Fremtidige ønsker til strik er kjoler, helst figurstrikkede og med længde lige under knæet. Vi er mange "kjolefreaks", som elsker de strikkede kjoler og der er et meget begrænset udvalg af opskrifter.
Kjolerne bør nok strikkes med en støttetråd, f.eks. supersoft og drops lace, for bedre at holde faconen.

 
Klokken 16. januar 2012 kl. 07.32 , Blogger Charlotte kaae sagde ...

Smiler talte netop lige med Edith om at hun skulle pakke kit til dit projekt i HV. Hvor er det fedt.
Knus
C

 
Klokken 16. januar 2012 kl. 13.43 , Blogger Annes indfald sagde ...

Jeg vil gerne se nogle top down bluser, sweaters, cardigans.
Gerne nogle grundmønstre, der kan bygges på.
Holder meget af dine mønstre og at det er i tyndt garn; supersoft,
Samarkand o.l. Synes det meste i bladene er til pinde 4 og opefter!

 
Klokken 18. januar 2012 kl. 07.03 , Blogger Helle Rasmussen sagde ...

Hej Ellen
Selvom jeg syntes at alle dine ting er super fine. Har jeg "surfet" lidt på nettet, da jeg overvejer at melde mig til Edith's strik et slips. Jeg har set nogle sygt flotte dobbeltstrikkede modeller prøv at se det her
http://www.ravelry.com/patterns/library/silk-city
Måske det var noget for dig at lave noget til Mænd og drenge.
Kh
Helle

 
Klokken 23. januar 2012 kl. 10.27 , Blogger Tine sagde ...

Hvor ser det spændende ud!

Lækre herre trøjer, er en mangelvare syntes jeg :-)

 
Klokken 23. januar 2012 kl. 23.22 , Blogger Lis sagde ...

Jeg holder IKKE Hendes verden og er jo fast læser på din blog, så ja tak, jeg vil gerne have små input om hvornår der er noget i HV.

Det ser ellers noget spændende ud med alle de små firkanter. Glæder mig til at se mere.

Kh. Lis

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start