Saltum Uldfestival

5/08/2012

Saltum Uldfestival

Endnu engang forsømmer jeg bloggen, men jeg har travlt med at forberede min deltagelse til Saltum Uldfestival. Jeg har været så heldig at få en lille stand på "sygehuset", hvor jeg kan præsentere mine modeller og sælge mine opskrifter.

Modellerne og opskrifterne er klar, men hvordan præsenterer jeg modellerne bedst? Det optimale ville selvfølgelig være giner, men da jeg kun har en, er dette ikke en mulighed. En anden løsning kunne være at hænge modellerne på et tøjstativ, hvor de let kan tages af bøjlen og evt. prøves. Er der nogen, der har nogle gode ideer, modtages de med kyshånd.

Foruden forberedelserne strikker jeg på en trøje, om den bliver god, ved jeg endnu ikke, men bliver den, som jeg gerne vil have den, kommer der en opskrift på et tidspunkt. Garnet er Recycle Cotton Indigo Tweed fra garnudsalg www.garnudsalg.dk, som i øvrigt er begyndt at forhandle nogle af mine strikkeopskrifter.


5 kommentarer:

Klokken 8. maj 2012 kl. 05.22 , Blogger Gitte K sagde ...

Hej Ellen

Glæder mig rigtig meget til at besøge din stand i Saltum, med hensyn til hvordan modellerne bedst bliver præsenteret, ja den synes jeg er svær, for det skal helst være på en måde, så det er muligt at prøve dem. Måske kunne man havde dem til at hænge på et tørestativ/tørresnorere, med klemmer, så kan både se dem, og let tage dem ned for at prøve, ved ikke omdet er muligt.

 
Klokken 8. maj 2012 kl. 09.07 , Blogger Karin Grøn sagde ...

Jeg håber jeg får kræfter til at tage til Saltum igen i år og stikker så selvfølgelig forbi dig. Jeg foreslår at hænge dem på en tørresnor i klemmer- der ser fantastisk flot ud og er nemt at få ned, hvis der er nogen der skal prøve- det allerflotteste er at hænge rundstokke op i tov og hænge trøjerne op gennem ærmerne, men det fylder jo en masse, så jeg tror ikke der er plads.

 
Klokken 8. maj 2012 kl. 09.27 , Blogger Keramikeren sagde ...

Hej Ellen
Hvad med nogle bøjler som du hænger enten på en sjov gren eller en rundstok, som du kan hænge op i rustikke snore i teltet eller hvor du nu skal stå? God fornøjelse, håber det bliver fantastisk :-)

 
Klokken 8. maj 2012 kl. 10.15 , Blogger Lydert sagde ...

Jeg kigger helt sikkert forbi uanset hvordan dit strik bliver præsenteret; jeg er nemlig fan af dine modeller

 
Klokken 8. maj 2012 kl. 14.08 , Blogger marion sagde ...

Ja jeg gad da godt lige at komme forbi og se din stand.. men uhh der er så laaaangt...

Hvis du har mulighed for noget netligende noget så kan du hænge dine modeller på bøjle så de hænger ligesom på en væg. Så kan man nemt se dem alle og tage dem ned og prøve... håber du forstår hvad jeg mener..

Din nye model ser spændende ud...

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start