Fortsættelse af model-visning

10/14/2011

Fortsættelse af model-visning

Jeg fortsætter med at vise mine modeller. I dag er turen kommet til model Rosa og Karla.

Rent designmæssigt arbejder jeg med et forårstørklæde/sjal til Hendes Verden. Jeg kan ikke fortælle så meget om det endnu, udover at garnkvaliteten er uld/silke.


Model Rosa: Sommerbluse med hulmønster. Garnkvaliteten er en blanding af uld og bomuld med en løbelængde på 700 m/100 g.


















Model Karla: Kjole strikket inspireret af 70'erne. Garnkvaliteten er uld med en løbelængde på 575 m/100 g.

4 kommentarer:

Klokken 14. oktober 2011 kl. 13.38 , Blogger Lis sagde ...

Uhm, dem kan jeg godt lide. Kjolen især, den ser så afslappet ud, en kjole man kan tage på til alt.

Glæder mig til at se sjalet.

Kh. Lis

 
Klokken 15. oktober 2011 kl. 09.37 , Blogger Lea sagde ...

Det er et par skønne modeller!!

Især Karla er jeg vild med - og i fuld gang med at strikke! Glæder mig meget til at kunne tage den færdige kjole på.

 
Klokken 17. oktober 2011 kl. 00.11 , Blogger Charlotte kaae sagde ...

Meget smukke modeller :-)

 
Klokken 23. oktober 2011 kl. 00.53 , Blogger Strikkefuglen sagde ...

Er vild med kjolen :-)
Garn og mønster er lige indkøbt nu skal det igangværende projekt lige afsluttes så jeg kan komme igang.
Majbritt

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start