Nyt til Strikkemagasinet

5/16/2012

Nyt til Strikkemagasinet

For første gang har jeg lavet noget til Strikkemagasinet, nemlig en kjole.

De har bestilt kjolen i plus størrelse, dvs. den går fra 110-130 cm i brystvidde. Det er første gang, jeg laver noget i plus størrelse, så det har været en spændende opgave. Det er jo ikke blot, at regne modellen ud i andre størrelser, men der skal også tages højde for, at modellen skal være klædelig, selvom man har runde former.

Kjolen er strikket i shetlandsuld fra Kare Noe. Jeg kan selvfølgelig ikke vise billeder af modellen, men I får lige en lille smagsprøve for at se, hvilken farve jeg har valgt.



13 kommentarer:

Klokken 16. maj 2012 kl. 03.13 , Blogger Gitte K sagde ...

Må du fortælle hvilket strikkemagasin vi skal købe og hvornår, glæder mig til at se den.

 
Klokken 16. maj 2012 kl. 03.21 , Blogger Ellen Holm sagde ...

Det er Alt om Håndarbejde's strikkemagasin. Jeg ved endnu ikke, hvornår kjolen bliver bragt, men jeg skal nok forsøge at holde jer orienteret her på bloggen

 
Klokken 16. maj 2012 kl. 03.48 , Blogger Ellen Kathrine sagde ...

farven ser skøn ud- glæder mig til at se klædelig strik i den størrelse :-)

 
Klokken 16. maj 2012 kl. 03.55 , Blogger Lea sagde ...

Lækker farve du har valgt til kjolen!!!

Jeg er meget spændt på det færdige resultat og hvis kjolen er lækker, så plager jeg dig om at lave den til "ikke plus-størrelse" (eller også må jeg jo selv regne lidt på det) :-)

 
Klokken 16. maj 2012 kl. 06.10 , Blogger Kirsten Amstrup sagde ...

Ih, hvor jeg glæder mig til at se den - og jeg kan godt bruge en plus-størrelse - så skal jeg bare have den mindste, og det er i sig selv dejligt.
Hvilket magasin kommer den i? Farven er skøn.

 
Klokken 16. maj 2012 kl. 07.34 , Blogger marion sagde ...

den glæder jeg mig at se :-)

 
Klokken 16. maj 2012 kl. 08.35 , Blogger Helvigs strikkehjørne sagde ...

Den glæder jeg mig rigtig meget til at se...kan jo være det kunne blive en til mig selv..

 
Klokken 16. maj 2012 kl. 09.13 , Blogger Strikkeglæde sagde ...

Ditto - det lyder spændende!

 
Klokken 16. maj 2012 kl. 14.38 , Blogger dqpage sagde ...

Farven er rigtig lækker ..
Hilsen Mona

 
Klokken 17. maj 2012 kl. 00.57 , Blogger Lis sagde ...

Kære Ellen, dejligt at kunne overbringe min svigerinde den glade budskab.
Hun er i fuld gang med den tunika du hjalp hende med at omregne i Middelfart.
Det er en super lækker farve du har valgt.

Så glæder mig til den kommer i strikkemagasinet.

Kh. Lis

 
Klokken 17. maj 2012 kl. 10.23 , Blogger Uldbegavet sagde ...

Det var en god nyhed. Vi som har en anelse på sidebenene, må ofte lede forgæves efter en god og velsiddende strikkemodel. Glæder mig til at se den, når den bliver færdig. Farven er pragtfuld.

 
Klokken 22. maj 2012 kl. 04.37 , Blogger Marianne sagde ...

Whau... glæder mig allerede.....

 
Klokken 20. juni 2012 kl. 13.33 , Blogger Merete sagde ...

Dejligt med smarte modeller til plus størrelser - dem er der ikke mange af ♥

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start