Dejlig dag på Ærø

11/12/2012

Dejlig dag på Ærø

I går havde jeg en fantastisk dejlig dag på Ærø.

Som omtalt i tidligere blogindlæg skulle jeg holde en workshop med vævestrik som tema. Sjældent har jeg mødt så motiverede, interesserede og diciplinerede kursister. Trods de mange deltagere forløb det hele i en hyggelig atmosfære, hvor alle hjalp hinanden og jeg følte på intet tidspunkt, at der var nogen der ventede for lang tid på hjælp.

Jeg er taknemmelig over, at blive mødt af så mange mennesker, som for mig var næsten ukendte, og alligevel følte jeg mig straks i godt selskab. Alene det at man taler på samme "frekvens" er en dejlig fornemmelse.

Her følger lidt fotos af de ivrigt strikkende deltagere.






1 kommentarer:

Klokken 12. november 2012 kl. 01.54 , Blogger Lis sagde ...

Sikke en masse damer samlet og helt optaget af at strikke og hjælpe hinanden, det kan da tydeligt ses på billede nr. 3 fra oven af.

Så er det bare dejligt at være på workshop når det hele er ren hygge og harmoni.

Kh. Lis

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start