Model Lille Karla

9/04/2012

Model Lille Karla

Da flere har spurgt om Model Karla ikke kunne strikkes til piger, har jeg valgt at lave en Model Lille Karla.

Opskriften vil kunne købes hos de sædvanlige forhandlere. Men som noget nyt har du også mulighed for at bestille opskrifter direkte hos mig.

Vælger du at få opskriften sendt som en pdf-fil vil den koste kr. 40. Så snart jeg kan se at beløbet er indbetalt på min konto, sender jeg filen til dig, og du kan printe opskriften ud.

Du kan også vælge at få opskriften sendt som en trykt opskrift til kr. 50. Her gælder det også, at så snart jeg kan se at beløbet er indbetalt, sender jeg opskriften til dig.

Bestillingen foretages ved at du sender en mail til mig med oplysninger om hvilken opskrift, du ønsker samt hvortil den skal sendes.



Den røde kjole er str. 4 år og den grønne er str. 6 år.

7 kommentarer:

Klokken 4. september 2012 kl. 02.10 , Blogger Gitte K sagde ...

Hvor er den fin og skønt med farver på.

 
Klokken 4. september 2012 kl. 07.52 , Blogger Lea sagde ...

Karla i pigestørrelse er lige så skøn som voksenudgaven! Mon ikke også den bliver en lige så stor succes?

 
Klokken 4. september 2012 kl. 09.16 , Blogger Uldbegavet sagde ...

Supersød lille Karla, det må da næsten være en Superkarla.

 
Klokken 5. september 2012 kl. 12.48 , Blogger Dorthe sagde ...

Hej Ellen jeg vil rigtig gerne købe et mønstre af dig model Edith. Jeg kan ikke rigtig finde din mail?
Måske du vil skrive til mig? på mail: walsh@cabboss.dk

mvh Dorthe

 
Klokken 11. september 2012 kl. 04.11 , Blogger Rikke Dalmose sagde ...

Elsker navnet;-) og modellen...

 
Klokken 24. oktober 2012 kl. 09.31 , Blogger Pia´s Hverdag sagde ...

de er da helt skønne, hvem forhandler Karla

 
Klokken 24. oktober 2012 kl. 23.14 , Blogger Ellen Holm sagde ...

Hej Pia
Opskriften forhandles hos mange garnforretninger og netbutikker i Danmark.
Du kan også få opskriften tilsendt som pdf-fil (kr. 40) eller som trykt opskrift (kr. 50). Du indbetaler blot beløbet på kontonr 5979 4090360, så sender jeg den ønskede opskrift, når beløbet er registreret på min konto. Det vil være en god ide at sende mig en mail, hvis du ønsker at jeg skal sende opskriften.
Mange hilsner fra Ellen

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start