Travlhed

7/31/2013

Travlhed

Selvom jeg ikke er så aktiv her på bloggen, skyldes det ikke ferie, men derimod travlhed.

Jeg har netop lagt sidste hånd på en cardigan, designet for www.garn-garagen.dk En råskitse af opskriften er sendt afsted til Dorthe, så hun kan strikke cardiganen op i andre farver.

Lige nu arbejder jeg med strikkeprøver til efterårets workshop, som kommer til at handle om hulmønstre.

Sluttelig kan jeg fortælle, at jeg har en kjole/tunika med i det seneste nummer af Alt Om Håndarbejde. Kjolen er strikket oppefra og ned med snoninger. Udtagningerne ligger mellem snoningerne og giver kjolen vidde. Garnet er shetlandsuld fra Karen Noe.




8 kommentarer:

Klokken 31. juli 2013 kl. 05.28 , Blogger Lydert sagde ...

Supersød kjole, du har designet - endnu engang.

 
Klokken 31. juli 2013 kl. 07.07 , Anonymous Anonym sagde ...

Rigtig fin model! Har lige modtaget bladet med posten :)

 
Klokken 31. juli 2013 kl. 07.27 , Blogger dqpage sagde ...

Spændende ! og hvor er den kjole supersød.

 
Klokken 31. juli 2013 kl. 07.36 , Blogger Karina Bunkenborg sagde ...

Sikke en masse spændende ting du har gang i jeg kan godt forstå at du har travlt! Kjoen er bare så sød! God arbejdslyst!

 
Klokken 31. juli 2013 kl. 08.42 , Blogger Pernille sagde ...

Det er en rigtig sød kjole, og dejligt den er strikket oppefra med mulighed for at strikke lidt længere.

 
Klokken 31. juli 2013 kl. 23.01 , Blogger GNIST by Gitte Bettina Lauridsen sagde ...

Synes du har laget noen riktig fine modeller i det siste! Kjolen her er bare perfekt, og at den strikkes oppefra gjør det jo så enkelt å tilpasse etter egne mål :-)

 
Klokken 3. august 2013 kl. 04.48 , Blogger Uldbegavet sagde ...

Du har søreme nok at se til.
Kjolen er helt perfekt. Jeg elsker oppefra og ned modeller.

 
Klokken 4. august 2013 kl. 09.08 , Blogger Jane sagde ...

Rigtig flot kjole....jeg har købt bladet i dag og kjolen skal helt sikkert på pindene.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start