Veloverstået workshop

3/04/2013

Veloverstået workshop

Lørdag mødte 12 strikke-/snakkelystne kvinder op for at deltage i min workshop. Det blev på alle måder et vellykket arrangement, takket være en positiv og imødekommende indstilling fra samtlige deltagere.

Tusind tak til alle jer, der deltog og med jeres gode humør var med til at alle havde en god dag. Også tak til jer, der har skrevet nogle positive indlæg. Hvor føler jeg mig heldig og priviligeret over at have mødt jer allesammen.

Nu glæder jeg mig til på lørdag, hvor hele arrangementet gentages hos Margrethe.




16 kommentarer:

Klokken 4. marts 2013 kl. 07.13 , Blogger Dorthe sagde ...

Fede pulsvarmere, er der en opskrift?

 
Klokken 4. marts 2013 kl. 07.59 , Blogger Ellen Holm sagde ...

Tak Dorthe. Opskriften får deltagerne på workshoppen

 
Klokken 4. marts 2013 kl. 08.59 , Blogger Else Marie sagde ...

Lækre pulsvarmere, bare det var mig! Når der dukker et kursus op som passer i min arbejdsplan så melder jeg mig til.

 
Klokken 4. marts 2013 kl. 09.41 , Blogger Syslefeen sagde ...

Glæder mig til på lørdag :)

 
Klokken 4. marts 2013 kl. 10.26 , Blogger Lydert sagde ...

Tak for sidst, det var super hyggeligt

 
Klokken 4. marts 2013 kl. 10.59 , Blogger Lis sagde ...

Det lyder som en hyggelig dag. Bare det var mig,som var med.

Kh. Lis

 
Klokken 4. marts 2013 kl. 11.30 , Blogger dqpage sagde ...

Tak for sidst. Det var en på alle måder rigtig god dag :o)
jeg håber du finder på at gentage successen en anden gang :o)

 
Klokken 4. marts 2013 kl. 11.59 , Blogger Strikkeheksen sagde ...

Det kan du da også roligt gøre, for det bliver garanteret lige så hyggeligt :-)

Tak for sidst og for opskriften på de fine pulsvarmere, de må i produktion i nærmeste fremtid :-)

 
Klokken 4. marts 2013 kl. 12.25 , Blogger Uldbegavet sagde ...

Det lyder som om det har været rigtig hyggeligt, når man læser om det på deltagernes blogge rundt omkring. Jeg skal helt sikkert med en anden gang.

 
Klokken 5. marts 2013 kl. 03.54 , Blogger Marianne sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt og spændende ud. Håber du gentager successen. Hvordan finder man ud af hvor og hvornår?

 
Klokken 5. marts 2013 kl. 05.07 , Blogger Ellen Holm sagde ...

Jeg håber at gentage workshoppen, men jeg ved ikke hvor og hvornår. Du kan evt. følge med på bloggen, her vil jeg løbende holde læserne orienteret om, hvad jeg laver af nye tiltag og designs

 
Klokken 5. marts 2013 kl. 09.23 , Blogger Marianne sagde ...

Jeg vil fortsætte med at følge din blog, så må vi se, om jeg er heldig at komme med, fortsat god aften

 
Klokken 5. marts 2013 kl. 09.49 , Blogger Unknown sagde ...

Hejsa!
Er der et sted hvor du har en oversigt over alle de opskrifter du har lavet / har til salg ?
MVH
Lise Skov

 
Klokken 5. marts 2013 kl. 10.39 , Blogger Ellen Holm sagde ...

Hvis du sender en mail til mig, kan jeg sende fotos af mine modeller. De modeller jeg har designet for magasiner og garnfirmaer indenfor de seneste par år, er næsten alle beskrevet her på bloggen

 
Klokken 10. marts 2013 kl. 08.27 , Blogger Tangs Univers sagde ...

Hvor er det dog en skøn pulsvarmer, du der har lavet. Sælger du opskriften?
Og hvor i landet er dine workshops? Vh fynboen...

 
Klokken 10. marts 2013 kl. 10.10 , Blogger Ellen Holm sagde ...

Opskriften til pulsvarmeren følger med kompendiet til vævestrik. Jeg holder workshops herhjemme hos mig slev i Himmerland samt hos de garnforhandlere, der inviterer mig

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start