Dobbeltstrikket tørklæde

10/12/2011

Dobbeltstrikket tørklæde

I øjeblikket arbejder på at få skrevet opskriften færdig til dette dobbeltstrikkede tørklæde.

Tørklædet er strikket i ensfarvet uld på den ene side og multicolor uld på den anden side.

Jeg håber at få opskriften klar til Kreative Dage i Fredericia, hvor Dorthe fra Modestoffer har været så sød at invitere mig til at være på hendes stand lørdag 29.10.
Her vil det være muligt at se og prøve alle mine modeller.

Jeg beklager billedekvaliteten. Ville egentlig gerne have fotograferet i det smukke vejr med efterårsbladenes farver som kontrast til tørklædets grønne nuancer, men det blæste simpelthen for meget.
                                                                 
Her er den grønne ensfarvede uld bundfarve   


Her er det multicolor uld, der er bundfarven                                                                                                           

5 kommentarer:

Klokken 12. oktober 2011 kl. 03.31 , Blogger Dorthe sagde ...

Wow det er flot, håber du kan have det færdig inden messen. Jeg vil elske at have det på min stand - jeg glæder mig så meget..

 
Klokken 12. oktober 2011 kl. 04.01 , Blogger Kludemutter sagde ...

Sikke et skønt og meget flot tørklæde ,)
kan godt forstå Dorthe hepper på dig.

Så ses vi,Garniture skal stå lige overfor Dorthe,
så det skal nok blive festligt.

Yt

 
Klokken 12. oktober 2011 kl. 04.20 , Blogger Mette Glerup sagde ...

Det er godt nok blevet flot, Ellen!
Håber at nå omkring messen i Fredericia...

 
Klokken 12. oktober 2011 kl. 06.32 , Blogger Lea sagde ...

Wauw, det tørklæde er lækkert!!!

Glæder mig til at hilse på dig på messen :-)

 
Klokken 12. oktober 2011 kl. 12.00 , Blogger Lis sagde ...

Den er enorm flot, Ellen. og med farveskiftegarn får den lige sin egen stil, lækkert.
Skal nok se forbi Dorthes stand i Fredericia om lørdagen og hilse på dig.

kh. Lis

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start