75 g luksus til halsen og skulderne

12/05/2011

75 g luksus til halsen og skulderne

Så blev tørklædet for Canard www.canard.as færdigt.

Det har været skønt at strikke af dette tynde garn, der er en blanding af kid mohair og silke.

Jeg er svært tilfreds med resultatet og kunne da sagtens selv bruge dette stykke tekstil til at varme halsen eller skulderne.





 
Her på matriklen er vi selvfølgelig også i julehumør, så I får lige et lille stemingsbillede af vores terrassedør, hvor mine klippede iskrystaler hænger.
Disse iskrystaler lærte jeg at klippe som barn af en rigtig dygtig kusine. Hvert år klipper jeg nye til at supplere samlingen med, og jeg tror ikke, at to er ens. Det handler om at man klipper så meget væk som muligt uden at det klippede falder fra hinanden. Det er almindeligt kopipapir, der er brugt, så skaden er ikke så stor, hvis man "fejler". Man folder blot et nyt stykke, og begynder forfra. Der kan blive 4 krystaler af et ark A-4 papir.
Jeg beklager den dårlige billedekvalitet.

4 kommentarer:

Klokken 5. december 2011 kl. 10.17 , Blogger Kirsten Amstrup sagde ...

Det tørklæde kunne også godt få lov til at varme mig. Hvor vil det - eller rettere garn og opskrift - blive solgt fra?

 
Klokken 5. december 2011 kl. 10.21 , Blogger Ellen Holm sagde ...

Til Kirsten
Det er jeg glad for at høre. Opskriften vil blive solgt hos Canards forhandlere.
Hh. Ellen

 
Klokken 5. december 2011 kl. 14.19 , Blogger Uldbegavet sagde ...

Sikke et pragtfuldt tørklæde. Det er endnu en af dine ting, der ender på min efterhånden meget lange to-do liste, men du laver så smukke design, at man bare ikke kan lade være, men må strikke dem.
Superflotte is krystaller du har klippet, du er vist en multikunstner.

 
Klokken 12. december 2011 kl. 13.36 , Blogger Lis sagde ...

Skønt tørklæde. Det kunne også finde vej til mig.

Kh. Lis

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start