Mit arbejdsbord i dag

10/30/2012

Mit arbejdsbord i dag

I dag er jeg ved at forberede en workshop, som jeg skal afholde 11. november på Ærø i samarbejde med Fies Strik.

Jeg skal præsentere mine modeller samt holde en workshop om vævestrik. Derfor er jeg ved at lave strikkeprøver i den helt store stil. Vævestrik er en sjov teknik, hvor man strikker mønstre i flere farver, men man bruger kun een farve af gangen. Derfor er teknikken lidt lettere end almindelig jaquardstrik.

Der er derfor mit arbejdsbord ser sådan ud i dag.


7 kommentarer:

Klokken 30. oktober 2012 kl. 03.42 , Blogger Uldbegavet sagde ...

Ih hvor ville jeg gerne være en flue på væggen. Jeg elsker dine smukke modeller. Håber du får en rigtig god dag.

 
Klokken 30. oktober 2012 kl. 03.55 , Blogger Karin Grøn sagde ...

Hvor spændende. Jeg ville gerne lære vævestrik, men det kommer jo nok. Det er rart at have noget til gode og til Ærø kommer jeg ikke- det er da noget af en rejse, men også en god mulighed for dig til at se noget, du vel ikke ser så tit. God tur.

 
Klokken 30. oktober 2012 kl. 04.34 , Blogger Ellen Holm sagde ...

Det kunne være rigtig hyggeligt med dig som fluen på væggen. Du er altid så sød til at komme med opmuntrende og positive kommentarer. Tak for det

 
Klokken 30. oktober 2012 kl. 04.37 , Blogger Ellen Holm sagde ...

Du har ret i, at der er langt til Ærø, men vi kombinerer det med en lille udflugt for hele familien. Hvis du kan samle andre interesserede i vævestrik, kan jeg da sagtens lave et lille kursus.

 
Klokken 30. oktober 2012 kl. 05.24 , Blogger Charlotte kaae sagde ...

Glæd dig hils Fie fra mig... HUSK KAMERA. Ved færgen, er der i Svendborg den skønneste port, den skal strikkes en dag.

Ellen jeg har fået ny mail og har mistet din, vil du ikke lige maile mig så jeg har den igen.

 
Klokken 30. oktober 2012 kl. 05.36 , Blogger Gitte K sagde ...

Elsker vævstrik er en relativ let måde at lave effektfuld strik, har langt fra afprøve alle variationer og kunne da godt tænke mig at lære mere, så skriv endelig hvis du holder noget ligende i Aalborg eller omegn.

 
Klokken 30. oktober 2012 kl. 05.54 , Blogger Ellen Holm sagde ...

Nu er der allerede 2 fra Nordjylland, der gerne vil have et kursus i vævestrik, så nu må vi håbe, at lidt flere har lyst. Så kan vi da hurtigt få et kursus sat i søen ;-)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start