Model Amalie med påsat ærme

5/22/2013

Model Amalie med påsat ærme

Jeg vil blot lige gøre opmærksom på at Model Amalie er udkommet med påsatte ærmer. Modellen er udregnet til str. XL, XXL og XXXL.


Jeg oplevede en lidt sjov episode i går. Vi holdt fødselsdag for min mand, og i den anledning havde han besøg af sine kollegaer. I gangen står min gine og derpå sidder Model Amalie med påsat ærme. En af damerne siger glad, at den model er hun ved at strikke, og jeg spørger, om hun kan finde ud af opskriften, og pludselig går det op for hende, at det er mig, der har designet cardiganen.

3 kommentarer:

Klokken 22. maj 2013 kl. 10.06 , Blogger Lis sagde ...

Hvor ser den smuk ud.
Det må være dejligt at opleve at en strikker står og fortæller at det er noget hun kan genkende.
Jeg håber så hun var positiv og glad for at strikke den.
Jeg fortæller min svigerinde, at du har begået en lækker kreation, som hun bør få fat på.

Tillykke med manden.

Kh. Lis

 
Klokken 24. maj 2013 kl. 13.55 , Blogger Helle Marqvertsen sagde ...

Den er jeg pt også i gang med, garnet er cowboy-garn fra garnudsalg.dk.
Jeg har ikke haft nogle problemer med opskriften, den er nem at følge, dog har jeg lavet ærmerne lidt smallere forneden
Kh Helle

 
Klokken 7. juni 2013 kl. 03.55 , Blogger Unknown sagde ...

Det lyder dejligt at opskriften nu også er i større størrelser. Jeg købte opskrift og garn på Rødovre Messen i januar.
Da der jo ikke i min opskrift er til XXL, havde jeg tænkt bare at slå en maske mere op i hver mønsterrapport og håber det kommer til at passe.
mvh Anette

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start