Hendes Verden på mandag

11/16/2012

Hendes Verden på mandag

På mandag har jeg en cardigan i Hendes Verden. Cardiganen er strikket i pelsuld fra Hjelholts Uldspinderi. Garnet har en fantastisk glans og det er superlækkert at strikke med. Mønstret er jaquardstrikning, som gør strikkeprocessen lidt mere spændende end når man blot strikker glat.

Jeg har netop i dag set en spændende udsendelse fra Tv-Fyn, der fortæller om Hjelholts Uldspinderi, og man ser hele spindeprocessen. Conny fortæller om butikken iført et af mine designs, som jeg har lavet for Hjelholt. http://www.tv2fyn.dk/article/373771?autoplay=1&video_id=55181





7 kommentarer:

Klokken 16. november 2012 kl. 05.35 , Blogger Karin Grøn sagde ...

Warw- det er lige sådan en jeg har brug for. Jeg glæder mig til på mandag. Det er lige min stil og jeg har en der er lidt kort strikket fra Digt i masker, men den er slidt op efter 14 års brug, så her var der en afløser- YES:)

 
Klokken 16. november 2012 kl. 06.31 , Blogger Ellen Holm sagde ...

Tolker det som et klap på skulderen, at du vil udskifte en trøje fra Digt i masker med min model ;--)

 
Klokken 16. november 2012 kl. 08.24 , Blogger Karin Grøn sagde ...

Jeps lige præcist.

 
Klokken 16. november 2012 kl. 09.09 , Blogger Lis sagde ...

Den er altså flot. Også skulder klap her fra mig. Jeg køber bladet og gemmer det, så jeg kan strikke den til næste år.

Kh. Lis

 
Klokken 16. november 2012 kl. 14.17 , Blogger marion sagde ...

hvor er den bare flot :-)

 
Klokken 18. november 2012 kl. 01.57 , Blogger Helen sagde ...

Glæder mig til at se den i bladet, det kan være den skal omregnes til maskinstrik. Den ser fin ud på det lille billede.

 
Klokken 21. november 2012 kl. 06.43 , Blogger Liselotte sagde ...

jeg har da lige de farver i mit sortiment - så den skal absolut på pinden - om lidt ;o)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start