Kjole i Hendes Verden

12/30/2012

Kjole i Hendes Verden

I denne uge har jeg en kjole i Hendes Verden, som jeg har designet for Hjelholt Uldspinderi. Den  er strikket i pelsuld, som er et lækkert garn med en flot glans.

Kjolen er strikket oppefra og ned med et lille hulmønster i taljen. Nederdelen er strikket med et enkelt mønster, hvori udtagningerne er gemt.


Jeg vil med dette indlæg ønske Jer alle et godt og lykkebringende Nytår, og samtidig takke for den interesse, I viser bloggen. Jeg er meget glad for de kommentarer, der skrives og de bliver læst med stor interesse.

13 kommentarer:

Klokken 30. december 2012 kl. 08.40 , Blogger Gitte K sagde ...

Har allered købt bladet og da jeg så kjolen kom jeg til at tænke på dig, og da jeg så kom til at nærlæse, kunne jeg se, at det var dig som stod bag kjolen. Jeg synes at du laver nogle rigtig fine kjoler, flot og feminint design og så kan jeg godt lide den måde du udtænker dine opskrifter på. Tak for bloggen og dine fine designs, glæder mig til at se hvad du vil prsentere for os i det nye år.

 
Klokken 30. december 2012 kl. 09.11 , Blogger marion sagde ...

Den model er altså bare så sød :-) måske man skulle ræse ned og købe bladet :-)

 
Klokken 30. december 2012 kl. 10.43 , Blogger Lis sagde ...

Den er bare skøn. Jeg skal have den på min to-do liste. Wauv Ellen, den er lækker.

Godt nytår til dig.

Kh. Lis

 
Klokken 30. december 2012 kl. 10.56 , Blogger Dorthe sagde ...

Den er rigtig sød den kjole. Tror jeg vil prøve at strikke den.

 
Klokken 30. december 2012 kl. 12.02 , Blogger Dorthe sagde ...

Hvor er den sød og feminin - rigtig fin måde, du får vidden indpasset. Jeg må fluks ned og købe bladet! Godt nytår!

 
Klokken 30. december 2012 kl. 12.47 , Blogger christunte sagde ...

Ja - den kjole er min yndlingsopskrift i hæftet! Tror helt sikkert den skal på pindene her.
Rigtig godt nytår til dig!

 
Klokken 30. december 2012 kl. 14.27 , Blogger K. Gammelby sagde ...

Den kjole er supersød - den er allerede sat på min MEGET lange to-do liste - måtte skubbe et par hundrede andre projekter lidt ned på listen for at få plads ;o)
Kh karen

 
Klokken 30. december 2012 kl. 21.44 , Blogger Lydert sagde ...

Jeg har været vild med den kjole, siden jeg så den første gang, og nåede at købe både opskrift og garn to dage før HV udkom :-)
Jeg ér i gang
Rigtig godt Nytår

 
Klokken 31. december 2012 kl. 02.20 , Blogger Uldbegavet sagde ...

Det er en meget smuk kjole. Jeg har allerede strikket den i turkisfarvet, det er en yndig model.

 
Klokken 12. januar 2013 kl. 07.21 , Blogger Ingrids strik og patchwork sagde ...

Rigtig flot kjole og i en fin farve.
Men bliver den ikke temmelig varm i pelsuld ?

Mange hilsener
Ingrid

 
Klokken 15. januar 2014 kl. 13.10 , Blogger Unknown sagde ...

Hej jeg har forelsket mig i den kjole. Hvem kan hjælpe mig. Hvor kan jeg få opskriften og garn. Jeg må bare have denne Jane.

 
Klokken 15. januar 2014 kl. 13.36 , Blogger Ellen Holm sagde ...

Garn og opskrift kan købes hos Hjelholts Uldspinderi, eller de kan oplyse dig nærmeste forhandler. Håber du får fat i garn og opskrift, og at du bliver glad for kjolen

 
Klokken 17. januar 2014 kl. 14.01 , Blogger Unknown sagde ...

Tak for dit svar.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start