Martin Bigum og model Eline

10/17/2011

Martin Bigum og model Eline

Jeg var sammen med min datter på Randers Kunstmuseum i går for bl.a. at se en særudstilling af Martin Bigum.

Jeg må indrømme, at jeg har det lidt svært med nogle af hans billeder. Måske hænger det sammen med at man skal have tid til at fordybe sig i hans værker, ligesom et vist kendskab til hans kunst sikkert vil være en fordel.  Begge dele var i går ikke til stede hos mig.

Derimod gjorde dette citat stort indtryk og vagte genkendelse.


















Nu er det jo sådan, at denne blog handler om strik, så derfor slipper I heller ikke for en præsentation af endnu en model.



Model Eline. Cardigan, vist i Hendes Verden, strikket med hulmønster og snoninger. Garnkvaliteten er uld med en løbelængde på 575 g/ 100 g.



















7 kommentarer:

Klokken 18. oktober 2011 kl. 00.51 , Blogger Charlotte kaae sagde ...

Mums endnu en lækker sag af en cardigan.

 
Klokken 18. oktober 2011 kl. 08.17 , Blogger Uldbegavet sagde ...

Det er en virkelig skøn model.

 
Klokken 18. oktober 2011 kl. 11.03 , Blogger Kirsten sagde ...

Den er simpelthen så flot ! og står højt på min to-do liste :-))

 
Klokken 19. oktober 2011 kl. 15.36 , Blogger Kirsten Amstrup sagde ...

Den er rigtig sød. Herligt at du har lavet en blog, det bliver dejligt at se flere designs fra din hånd bl.a. her i blogland.
Jeg har strikket en version af Karla, som jeg er meget glad for og jeg har en kommende Edith liggende på garnreolen.

 
Klokken 20. oktober 2011 kl. 02.47 , Blogger Jane sagde ...

Hvor er den flot!

 
Klokken 3. november 2011 kl. 14.29 , Blogger Lavendel sagde ...

Neeeij...den har jeg lavet! Hvor sjovt. Jeg har ændret lidt i den, men du kan se den her:

http://lavendelstrik.blogspot.com/2011/09/disqus-et-kommentarsystem-mm.html

Jeg er meget glad for den. Men vil nok skifte knapperne ud...

 
Klokken 14. november 2011 kl. 05.59 , Blogger Trine F sagde ...

Det er jo lige den der er på min rundpind, selv om den lige holder en pause mens der ryger nogen julegaver af nogen andre pinde ;-)

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start