Canard

6/20/2012

Canard

Jeg har haft besøg af Steen fra Canard. Han havde heldigvis masser af opgaver med i tasken.

Den første opgave, som er ved at være løst, er denne ponche, strikket i 2-trådet og 1-trådet mohair på pind nr 7. Det har været et dejligt og hurtigt projekt, som egner sig godt til tv-strik.




Det næste jeg skal igang med er et tørklæde, der skal strikkes i bomuld med dobbelt garn. Designet er army-look, som jeg tror vil tiltale de lidt yngre strikkere.

Derudover kommer der endnu et tørklæde, strikket med et enkelt lille hulmønster i multicolour garn i en blanding af mohair og silke. Virkelig lækker kvalitet, men supertynd.

Det sidste i denne omgang er et sjal, strikket i bomuld med dobbelt garn. Sjalet er meget enkelt i designet, strikket i retriller og afsluttet med en hæklet kant.

3 kommentarer:

Klokken 20. juni 2012 kl. 02.10 , Blogger Kirsten Amstrup sagde ...

Smuk ponco - en skam, jeg ikke gider strikke på pind 7.

 
Klokken 20. juni 2012 kl. 05.40 , Blogger Charlotte kaae sagde ...

Uhh lækre opgaver vores Chef har haft til dig... :-)

 
Klokken 20. juni 2012 kl. 11.35 , Blogger Uldbegavet sagde ...

Smuk poncho, jeg kan bare ikke strikke på så tykke pinde.
Glæder mig til at se dine øvrige projekter.

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start