Jeg er her endnu

8/02/2012

Jeg er her endnu

Efter en dejlig ferie, er jeg nu i fuld gang igen. 

Jeg har netop afsendt nye designs for Canard, der gerne skulle præsenteres på messen i Vejle. Jeg nåede desværre ikke at få taget fotos inden afsendelsen, så dette bliver et kedeligt og billedløst indlæg. Det er egentligt også mest for at fortælle, at jeg er her endnu, og ikke helt har droppet bloggen. Men jeg har virkelig travlt med nye opgaver, og derfor prioriteres bloggen ikke helt så højt, som den måske fortjener. 


2 kommentarer:

Klokken 2. august 2012 kl. 05.25 , Blogger Uldbegavet sagde ...

Velkommen tilbage, det er rart at vide, at du er her endnu. Jeg har netop med stor fornøjelse strikket en af dine kjoler i gotlandsk pelsuld. Det er et meget fint design. Du laver nogle meget fine opskrifter, som jeg er helt vild med. Jeg glæder mig til at se, hvad du nu finder på.

 
Klokken 2. august 2012 kl. 13.58 , Blogger Lis sagde ...

Godt at hører fra dig. Heller lidt ind i mellem end slet ikke.

Kh. Lis

 

Send en kommentar

Abonner på Kommentarer til indlægget [Atom]

<< Start